صفحة جديدة 3

صفحة جديدة 2

صفحة جديدة 1

خزفية نورة ✨ Artist Norah Pottery Studio .. كل ما يتعلق بالخزف 🌿 التوصيل لجميع مناطق المملكة 📦 salla.sa/norah.potterystudio

صفحة جديدة 1

سوف تحذف جميع المشاركات التي لاتوضع في القسم المناسب لة

صفحة جديدة 1

صفحة جديدة 1

صفحة جديدة 2


التسجيل التعليمـــات التقويم

منتـــــــــدى الـــدعــــــا يه والاعــــــلان كل ما يتعلق بالدعايات والاعلانات التجارية والتسويقيـــــــه

 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع
قديم 24-01-2016, 03:36
  #1
نانسي احمد
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jan 2016
المشاركات: 58
نانسي احمد will become famous soon enoughنانسي احمد will become famous soon enough
Customer Service

Greeting from Falcon Training & Development

We are pleased to attach some training programs In English during 2016 for the attention of the nomination is convenient for you to attend.
Customer Service
Certified Marketing Professional 07 - 11 February Istanbul
The Strategic Marketing Plan 06 - 10 March kuala lumpur
Value-Based Selling: Overcoming Price Objections 10 - 14 April Jakarta
New Product Launch Using Marketing Communication: Proven Strategies and Techniques 17 - 21 January Dubai
Power Selling 14 - 18 February Sharm El-Shaikh
Certified Sales Professional 13 - 17 March Casablanca
Key Account Management: Establishing Profitable Customer Relationships 17 - 21 April Dubai
Strategic Sales Planning and Territory Management 24 - 28 January London
Sales Planning and Territory Management 21 - 25 February Cairo
Creative Retail Selling and Visual Merchandising 20 - 24 March Dubai
Certified Sales Manager 24 - 28 April Madrid
Advanced Selling Skills 27 - 31 March Doha
Customer Loyalty: Strategies and Measurement 03 - 07 January Dubai
Customer Relationship Management: CRM Strategic Roadmap 31 JAN - 04 Feb Cairo
Internet Marketing and Social Media 28 Feb - 03 Mar Istanbul
Proven Strategies and Techniques 03 - 07 April kuala lumpur
Effective Promotion and Advertisement Strategies 10 - 14 January Dubai
Effective Brand Management 07 - 11 February Sharm El-Shaikh
Marketing for Better Results 06 - 10 March Casablanca
Sales and Marketing in a Competitive Environment 10 - 14 April Dubai
The Sales and Marketing Management MBA 17 - 21 January London
Creative Thinking and Innovation Techniques 14 - 18 February Cairo
The Customer Complaint System A Tool for Customer Service Improvement 13 - 17 March Dubai
Mastering Sales and Marketing in the Age of New Social Media 17 - 21 April Istanbul
Retail Management 24 - 28 January Madrid

Istanbul- Dubai - kuala lumpur – Jakarta - Sharm El-Shaikh – Casablanca – Madrid – Cairo – London – Doha – Jordan
For More information Kindly Contact Us

Nancy Ahmed
Tel : +971 6 7499496
Training coordinator Fax : +971 6 7499480

Mob: +2 012 75141733
Mob:+971 503028531
P.O.Box: 6360 Ajman U A E
EMail:[email protected]
http//: www.falconuae.net
صفحة جديدة 2

نانسي احمد غير متواجد حالياً  
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
customer, service


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 10:50


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Powered by MTTWEREN.COM | GROUP